فاطمه ساداتفاطمه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

نازنین دخترم

تولد گل سر سبد زندگی

1390/7/11 16:37
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بلاخره روزهای انتطار هم برای ما به پایان رسید. وای که چه قدر انتطار سخته. 2 ماه مونده به اومدن تو یه جدول برای خودم کشیدم و روزهای باقی مونده را توش نوشتم و آخر هر شب یه روز را خط میزدم. وای که چه روزهایی بود

وقتی تو اتاق عمل بودم و تو را  به دنیا اومدی  صدای گریه ات بلند شد زیباترین صدایی بود که تا به حال شنیده بودم. هنوز هم طنین خوش اون صدا تو گوشم هست.اولین بار تو اتاف عمل دیدمت.اونفدر هیجان زده شدم که نگو   سریع بردنت تو بخش نوزادان. منم لحظه شماری می کردم تا سریع از اتاق عمل بیام بیرون و یه دل سیر ببینمت. ولی این دیدار به خاطر مشکلی که برام پیشومده بود 2 ساعت به تاخیر افتاد. باور کن به عشق دیدن تو اصلا متوجه خطری که داشت تهدیدم می کرد نبودم و غرق تو رویاهام بودم.   مطمينم بعد از لطف خدا عشق پایان انتظار 9 ماهه و دیدن تو بهم کمکم کرد .

خلاصه بلاخره آوردنم بیرون.تو بخش. وقتی تو رو از تختت بلند کرند و به من نزدیکت کرند گفتم :  الهی فدات بشم مامان ... و دیگه نتونستم ادامه بدم و از شوقم زدم زیر گریه. آخه باورم نمی شد منم یه روز بتونم یه همچین دختر معصوم و زیبایی داشته باشم.                   خدایا شکرت

 

مامانی خیلی خیلی ... دوستت داریم. الهی قربون معصومیتت بشه مامان  قلب

 

 گل بی خار مامان بابا  تو روز 21 مهر 1389 ساعت 21:40 در بیمارستان ساسان به دنیا اومدی و توی این عکس 2 ساعت از تولدت میگذره

اینم مشخصات گل دختر حین تولد:

قد : ٤٩                     وزن : ٣                   دور سینه : ٣٣                   دورسر : ٣٥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)